msppopally

Alla inlägg under maj 2011

Av PopAlly - 13 maj 2011 17:58

Jo i hennes inlägg "En änker pet på magen! :D" är nt sant   

Det jah skrev var sant...Tro nt på vad Pop-saga säger för i typ nästa av hennes inlägg kmr hon säga att jah ljuger men det gör jag nt + och hon kan nt äns slå ner mejj på ett pet...För jah är mkt starkare än Pop-saga...Pop-saga om du ser det här inlägget så säg nt att du är starkare...För det är jah...

     


 


 


Så Pop-saga om du ser detta inlägg säg nt i ngn av dina inlägg at du är starkare för det är JAH JAH JAH JAH JAH JAH JAH JAH JAH!!!!!!!!!!!   


//Aldina














Av PopAlly - 12 maj 2011 18:29

Hej!

Nu har jag pop-saga alltså pop-saga som kan så ner aldina!  

Hennes inlägg om att hon slog ner mig med kuddar var inte sant som ni kanske vet. Eller ja ni måste veta de!

I alla fall kan jag bara peta henne i magen så ramlar hon kolla bara!  


 

Mwihihihi  


Av PopAlly - 7 maj 2011 11:02

  Tack till er som har gett  auto!

Bomba dom med autos!

Om just du ger auto elr present kmr du med i blöggen!


//Aldina

Av PopAlly - 6 maj 2011 06:52

Jah det är sant jah kan nt logga in   

Det här kmr upp efter ett tag

  Om du nt ser står det Tyvärr, det är problem med anslutningen till MovieStarPlanet-serven. Logga ut och försök logga in igen.

Har prövat flera gng men det funkar nt   

Har prövat på två av mina andra gubbar men det funkar nt!

Och t.o.m startat om datorn men det funkar nt   


//Aldina

Av PopAlly - 5 maj 2011 07:19

    

Det här dagens låt   

What Is Love? av Jennifer Lopez

Hope you like the song ;D


//Aldina


Av PopAlly - 5 maj 2011 07:06

 

  Visst är den göllig?   

Det tycker jah iaf   


//Aldina

Av PopAlly - 4 maj 2011 07:32

Asså jah är MKT starkare än Pop-saga

 

 

 

 

Jah slog ner Pop-saga med två MJUKA kuddar...  

Hon sparka mejj jag slog henne med två MJUKA kuddar...   



Men berätta nt till henne hon kmr få damp på mejj    


//Aldina

Av PopAlly - 3 maj 2011 16:59

Det skulle vara snällt om ni hjälper mejj upp i lvl 14!

Men ingen hjälper   

Och fjortiz-N<3 har ju raderat sin gubbe för ett tag sen   

Nu har BestInTheWorld slutat hennes bästis ska få den och dom två vara så nära vänner till mejj   


  

//En Ledsen Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards