msppopally

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av PopAlly - 14 maj 2011 18:47

  Pop-saga känn dejj SÅ HIMLA ÄGD!! 

Men ärligt Pop-saga så ska vi sluta blogga om det här så vi två har bestämt oss för att säga att båda är lika starka(Säger vi   )

Så nu är det fred...

Men mina pruttar är faktiskt ganska farliga   


//Aldina

Av PopAlly - 14 maj 2011 17:10

Hej!

Jag har tråkiga nyheter!

Jag undrade vrf inte aple03 hade varit inne på länge så jag sökte på han och såg att han hade skrivit att han typ har slutat för att han inte har gått upp i level 15!   

Men han kommer kolla då och då om han har det men han kommer inte vara inne ofta som han var förut! :(


Snälla ge han AUTOS!


  

Stackarn!

Av PopAlly - 14 maj 2011 14:43

 


Tjaba tjena hallå!

Dagens låt är...

"Jätte irreterandelåt"



Av PopAlly - 14 maj 2011 14:29

Hehe hade inget att göra på MSP så jag gjorde en ArtBook!

Kolla så snygg den e! ;)


  Hihi

Av PopAlly - 14 maj 2011 14:09

 Hjälp! Hjälp! Hjälp! Hjälp!

Hjälp mig till level 16!

Ni måste hjälpa mig!

Alltså jag har ganska lite kvar dit!

Kolla bara!

  Hjälp!

Av PopAlly - 14 maj 2011 13:55

Hej jag pop-saga helt änkel världesn starkasteoch ja så klart varlden svagaste Aldina.

I alla fall har jag tänkt att vi ska ha en liten tävling!

Det är "Finn fem fel" Alltså fattar du lite mer om jag säga hitta fem fel?

I alla fall Den första bilden jag visar är den rätta den som kommer sen är fel!

Och du ska kolla vad felen e sen ska du komentera och säga vad felan är!

PS: Du vinner en present på din ö-lista!


Och det är pop-saga som har fixat den hära tävlingen men aldina är me på den (Säger vi   )


I alla fall nu kommer det första rätta bilden!


(Rätt bild)

 

(Bilden som det är fel på)


  Så sätt igång och säga vilka som är fel på bilden!

Av PopAlly - 14 maj 2011 13:39

Phöö! Öööh om du serdet hära inlägget aldina så blir du ägd!   

I alla fall hennes inlägg "Pop-saga=lögnare!!" är inte sant!

Jag är ju starkare än någon annan på jorden!

Se bara!

  Haha mina muskler är stora som aldinas örhengen! :D

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards