msppopally

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av PopAlly - 15 maj 2011 20:13

Lvl aldrig för ingen hjälper mejj för alla hatar mejj   

Om du blir så kanske jah slutar och om jah kanske gör det kmr ingen bry sejj för alla hatar mejj   

Dom som hjälper är GULD VÄRDA ett stort tack till dom som ger ni är GULD VÄRDA!

Om ni också gav auto till Pop-saga skulle ni också vara GULD VÄRDA!

Så ett stor tack till er som ger ni är så GULD VÄRDA!   


//En Ledsen Aldina   

Av PopAlly - 15 maj 2011 19:27

Okej okej men jag lägger väll av då Aldina!-_-

I alla fall kan någon i alla fall kommentera något på bloggen eller?

Har någon lust att vara skyst?


//Pop-saga

Av PopAlly - 15 maj 2011 12:39

Pop-saga jah menar allvar jah orkar nt nlogga om det vi är lika starka och har liKa starkare pruttar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så blogga nt om det Pop-saga jah blir irriterande...


//Aldina

Av PopAlly - 15 maj 2011 11:17

Hjäp mig!

Snälla snälla hjälp mig till level 16!

jag hjälper alla men ingen hjälper mig!

Och alla kommer om mig i level!  


 

-.-

Av PopAlly - 15 maj 2011 10:48

Snacka lagom svagis!

Jag är ju stakast på hela jorden så lite ägd blev du va!  

Kolla jag har tränat lite mera så se bara!

 


Och mina pruttar är mycket starkare och mycket mer illa luktade så om jag bara gör en liten prutt så remlar du!  



//Pop-saga

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards