msppopally

Alla inlägg under september 2011

Av PopAlly - 28 september 2011 20:30

Alltså det är inge kul nu!

Jag slutar kanske nmu för ingen hjälper mig upp i lvl så jag tror Aldina kan få min gubbe men hon behöver inte vara inne på den men jag slutar typ nu för ingen hjälper kanske loggar in en gång i veckan om ingen hjälper mig upp

har typ så hära mkt fame...


2.538 / 2.700 fame!

Hjälp mig snälla!!!!

 

Ye har en ny dator nu så nu är det inga suddiga bilder längre men ärligt slutar nog!


//pop-saga

Av PopAlly - 25 september 2011 19:52

Hej hej!


Alltså förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte kunnat komma in på bloggen, ganska konstigt! =S

Men nu kom jag in på det och det är inte bara därför det är också för att jag har varit på landet och sen har jag också varit sjuk! :S :(

Jaja alla vet ju att när det bli vinter och snö sen så kommer det ju mer bloggning för att de är ju inte så kul att ligga i gräset och nej vänta vad tänkte jag nu jag menar alltså i snön som man gör på sommaren fast i gräset och eller vänta jag pallar inte förklara! Men jaja vi ses bye bye!


Hoppas du föjer bloggen fortfadnare! ;)


//pop-saga

Av PopAlly - 21 september 2011 19:48

Förlåt för noll bloggning ;(

Jag liksom orkar aldrig...

elr så glömmer jag xD

Jag ska FÖRSÖKA blogga mer men jag kmr bara sluta sen :P

Tror jag

Men förlåt för noll bloggning fast det är nt ngn som läser bye ;D


//Aldina

Av PopAlly - 19 september 2011 17:34

Alltså nu får jag damp på mig sj att jag inte bloggar mkt som jag gjorde förut men nu när man går i 5:an då har man ju skit mkt läxoe och lika med kompisar och sånt pallar inte med allt! Men nu, nu har jag bestämt mig att jag ska blogga lite oftare!

Och sorry alla där ute som kollar på denna tråkiga blogg! -.- det kommer ju typ bara 10 inlägg varge månade vilket är väligt dåligt men man har ju inte alltid tid att bllogga varena timma minut och sekund! Det är jobbigt!!!! ;D

 

Haha rolig men jag hade inget att göra så jag gjorde den hära! ;)


//pop-saga

Av PopAlly - 17 september 2011 08:33

Alltså nu är det ärligt talat inge kul längre det är typ 11 st som ser mina filmer och på Zoe Popstars filmer är det typ 170 som se på hennes filmer!

Vilken skilnad va? Jag har 11 tittare och hon 170!   

Så jag tänker inte göra fler filmer fören ungefär 100 st pers ser den nyste som heter:

Den spelande piraten (Del 2)

De är 5 st som har sett den än så länge! :(


PS: Snälla hjälp mig upp i lvl också jag går typ bara upp ett fame varge dag! :(


//pop-saga

Av PopAlly - 15 september 2011 06:59

Hej hej!


Sorry att jag inte bloggat men i alla fall.

Jag har släppt en ny film!

Så snälla kan du se den skulle betyda mkt för mig!

 

Se den snälla!


//pop-saga

Av PopAlly - 14 september 2011 20:19

  Ser ni ip andressen? O.-

Det är samma..

jag är säker på att det är ngn jäävla fegis som låtsas vara figarinaa och logan 1

Känn dig ägd ^^


//Aldina

Av PopAlly - 14 september 2011 20:15

FATTAR NI NT VAD "INGA TASKIGA KOMMENTARER BETYDER"?

NÄÄÄ TYDLIGEN NT!!!!!!

TACK ALLA SOM STÖTT MIG ;*


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards