msppopally

Alla inlägg under januari 2012

Av PopAlly - 25 januari 2012 21:26

  Hej allllllaaaa  

Rubriken förklarar lite av min dag xD

Jo Saga är faktisk med i min berättelse  

Jo Saga berätta ett skämt vid matbordet...

Då börja jag och min kompis Frida as garva och min kompis Ronja hon fatta nt skämtet alls medans jag höll på att dö av garv xDDD

Kort berättelse av en del av min dag


//Aldina

Av PopAlly - 25 januari 2012 21:17

  Sorry för jag nt har bloggat men har nt vart inne så mkt på msp!!!

Vi firar att jag skriver för första gången på länge med sången Firetruck av Smosh

Är galen i dom

Fråga Saga om ni nt tror mig o.o

Nu ska jag nt prata om Smosh för då kmr ni bli uttråkade xD

Lr jag blir nt uttråkad     


//Aldina

Av PopAlly - 6 januari 2012 19:11

Rendered Image

 



Ja de e Elin <3 som e DagensMoviestar!!!! Grattis, tror jag! xD

Men hoppas ni fortfadnare kollar in våran blogg!

Jag vet lite inlägg men alltså man har ganske mkt att göra nu för tiden!

Men ska göra så ofta jag kan, tror jag! x)

Men ses!


//Pop-saga

Av PopAlly - 1 januari 2012 21:57

Gott Nytt År!!!!!!


Alltså jag vet jag e lite sen...

Men jag hade glömt lösenet! Jag vet jag e glömsk... Och jag kunde nt fråga Aldina för hon var aldrig inne när jag var inne!

Men aja


//pop-saga

Av PopAlly - 1 januari 2012 17:19

Gott nytt år allihopa :'D<3

Hoppas ni haft det bra <'33

Förlåt för jag nt bloggat ;s

FYYY SKÄÄÄMS ALDINA  


//Aldina 

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards