msppopally

Alla inlägg under juni 2011

Av PopAlly - 30 juni 2011 18:53

Alltså jag har inte tid nu på sommaren men ibland kanske jag bloggar men det blir nog inte så mkt blogg av mig men av Aldina vet jag inte... :-(

Men det är så varmt ute och jag åker till en strand varge dag och är ute och har kul! Men om du tycker att bloggen värkar bli tråkig bara för att jag inte bloggar eller Aldina bloggar så är det inte kul om du slutar att se bloggen! :-I

Jag och Aldina försöker att blogga så mkt vi kan! Men det är inte så lätt när det är så fint väder ute och sånt!!! :-)

Men det kommer inlägg lite då och då. ;-)


//Pop-saga

Av PopAlly - 30 juni 2011 09:17

Jag har sett en fråga som stog att det var från Kissy men det var det nt     

här är bevisen...

 

Det är frågan

sen frågar jag Kissy på msp om det är verkligen hon...

  

Sen svara hon så här...

 

Och sen skicka jag så här...

 

Så du som ljög slapp nt undan   


//Aldina

Av PopAlly - 29 juni 2011 20:11

Längtar så mkt till att åka till Alanya som ligger i Turkiet    

Säger nt vad hotellet heter   

Men jag kan säga första bokstaven och det är...

K

Har hört att det är ganska många  som ska åka till Turkiet i sommar O.O'

Kmr nog nt blogga så mkt och vara inne på msp för at jag har gäster hemma ^^

Bye bye och ha en trevlig sommar <3


//Aldina

Av PopAlly - 29 juni 2011 09:36

Hej hej!

Alltså jag är jätte glad för att det är en som har gett mig 5 saker på min ö-lista och det är pop liam och därför blir han dagens MOVIESTAR!!! Grattis pop liam!!!

  Aaawwww den blev suddig! -.- trött på det nu!!!

Men aja pop liam är dagens MOVIESTAR!!!


//pop-saga!

Av PopAlly - 28 juni 2011 09:54

Hej hej!

Pop-saga hära!


På ungefär två eller tre månader har inte jag gått upp i level och har fått så hära lite på så många veckor och månader! Du ska få se!

 

Ganska lite för att ha varit i level 16 i två eller tre månader!  

Och ingen ser typ mina filmer längre eller ger mig auto så snälla gör det men se också mina nyste filmer dom heter:

 

Den längst upp den släppte jag nyss så se den jätte gärna!

Av PopAlly - 27 juni 2011 08:14

Hej!

Jag är ledsen att jag inte har bloggat på länge men jag har varitpå mitt Land och sånt men nu ska jag lägga ut några inlägg så du bara vet det!


//pop-saga

Av PopAlly - 26 juni 2011 23:53

Skulle ni vilja se mejj IRL? ^^

Förresten jag tänkte ha frågestund

Där ni bara frågar frågor till majj <3

Sen tror jag svarar på alla frågar på ett annat inlägg   

Kanske vi får se!

Fråga på xD


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards