msppopally

Alla inlägg under juni 2011

Av PopAlly - 26 juni 2011 14:17

Stackars pumpalisa hennes lvl 20 gubbe är hackad jag vet det hände för länge sen typ men endå!

  Snälla ge henne auto och se hennes filmer det skulle betyda mkt för henne! <3

Lycka till pumpaalisa(Alltså pumpalisa)


//Aldina

Av PopAlly - 26 juni 2011 11:53

Den här låten påminner mejj om när jag var i lite lägre lvl  

För jag bruka lyssna på den   

Det var goda tider det ♥


//Aldina


Av PopAlly - 25 juni 2011 21:21

Vill ju bara sluta nu!

Ingen bryr sejj om mejj!   

När jag tog den här låten så tänker jag på mitt liv på msp nt IRL!   

Kmr sakna alla som betyder så mkt för mejj om jag slutar!

En som såra mejj alltså som gjorde att jag ville sluta lite mer är

 

Jag är ju sämst, SÄMST sa jag!   

Betyder nästan luft  för alla!   


//Aldina



Av PopAlly - 23 juni 2011 13:07

Pokemon Theme Song REVENGE! heter den

Den ÄGER   


//Aldina

Av PopAlly - 23 juni 2011 12:57

tipsa om hennes blogg   

Klicka här för att komma till hennes blogg!

Det handlar om Willow Smith   

Ja det här vart ett kort inlägg!

Besök gärna hennes blogg

Hon skulle bli glad då!   


//Aldina


Av PopAlly - 22 juni 2011 18:30

Hej hej!

Pop-saga hära!

jag vill bara säga till dom som försöker hjälpa mig:

Tack Tack Tack att ni hjälper mig!!!


Fast det är ganska långt kvar just nu är det!:

2.110 / 2.700 fame

Oj måste gå nu mamma ska ha datorn!


Bye bye!


//pop-saga

Av PopAlly - 22 juni 2011 18:04

Hej hej!

Pop-saga hära!


Jag har gjort en ny design och jag blev ganska nöjd med den fast den skulle bli bättre om jag inte hade en dator som gjorde mina bilder och designer suddiga!

Börjar blir trött på det nu! -.-

Men vi ska lämna in datorn snart ändåoch det kanske blir en förädring på allt på datron  och så! ;)


Men hoppas ni också gillade designen!


PS: Om du är jätte duktig eller ja det spelar ingen roll bara designen inte blir suddig så kan du kanske få göra en design på min och Aldinas blogg men jag måste höra med henne först men ni kan maila mig på MSP eller komentera om du vill! :)


//Pop-saga

Av PopAlly - 22 juni 2011 06:47

Idag loggade jag in kvart över 6 och då märkte jag att det fanns Youtube i filmstan där man kan göra filmer och Artbooks!

Och massor av sakersom byten och mera och här kommer bilder på några saker som är nya!

     

    

       

 

     


Haha det var alla ganska många men det har kommit när men trycker på någon alltså när man vill chatta med någonsåär det inte som vanligt att det bara kommer upp!!!


//pop-saga!


Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards