msppopally

Alla inlägg under juni 2011

Av PopAlly - 21 juni 2011 22:33

Jag(Aldina) ska också börja med "Min dagbok" på blöggen   

 

(Hoppas ni gillar bilden för jag har nt Photoshop)

   Hoppas ni ser vad det står   


//Aldina


Av PopAlly - 21 juni 2011 20:08

  Hej hej nu ska vi se vad jag har skrivit! ;P

  Då ska vi bara öpna den!  

Ja så då kan vi börja läsa!


  Hehe ni kan ju läsa det!

Det dära på slutet om du inte förstår det så är det att du kan fråga mig iblan eller kanske lite oftare om autos och present men var beräd på att jag kan säga nej eller kanske då får du inte bli ledsen!


PS:Någon undrade mig om Aldina skulle ha det hära med!

Men jag vet inte har lixom inte pratat med henne på länge!


//pop-saga

Av PopAlly - 21 juni 2011 19:37

Hej hej!

Pop-saga hära!

Jag har kommit på att jag ska ha en ny kategori!

Det är "Dagbok!!!"

Det kommer komma lite då och då en ny sida i min dagbok som jag har skrivit på om saker som har hänt eller ska hända eller är eller någt sån kanske mera saker är dom tre!

Men jag tänkte att jag tar det på nästa inlägg så att det inte blir för mkt på det hära inlägget!

Och så att man förstår mer typ!

Men aja kolla på inlägget som kommer efter!!!


//pop-saga

Av PopAlly - 21 juni 2011 17:20

Hej...

Jag vill tacka dig Aldina för att du är så snäll!

Men jag tror att ingen bryr sig om mig!

Men aja!

Jag vill till level 17!

Alltså alla kommer om mig i level och jag blir tillslut inte så känd eller vad man säger alltså jag är inte känd!

 

Men det är ändå int kul att inte gå upp i level som andra gör!

Dom går ju upp i level så snabbt men inte jag för ingen hjälper ju mig!

Och ni kanske har märkt att jag inte gör filmer så ofta längre än förut det ä bara för att nästan ingen ser dom jag får skriva det mkt och så för att någon kan se dom för när jag släpper en film så är det typ bara 5 som ser dom då! xO Inte kul!

Jag vill gå upp idag!

Det känns så hära typ!

 

Alltså det är inge kul när ingen bryr sig eller ger autos och ingen ser på mina filmer!

Kan någon göra det?


Och jag vill att ni ska komentara nu på frågan jag ställer er vad ni tycker eller så!:

Vad ska jag göra för att jag ska gå upp i level?

Och vad är det för fel på mig och inte på andra?


//Pop-saga

Av PopAlly - 21 juni 2011 16:44

Ge autos till Pop-saga för hennes skull!   

Hon är nt på så bra humör   

 

Kom igen nu ge Pop-saga autos nu!   

Hon skule bli så här då:  

Typ xD

Och ge autos till mejj snälla    


 Detta var Achmed hjälper till


//Aldina & Achmed


Av PopAlly - 20 juni 2011 19:37


Hitta bara något på glitterfy.com

Av PopAlly - 20 juni 2011 17:20

Hej jag har inte bloggat på hela dagen typ har varit på fotbollsskola det var fett kul!

Alltså i det var nice för alltså det var kul och så!


Men i alla fall ni ser ju typ på jennistar och andra gubbar på MSP dom går ju upp ganska snabbt inte äns ganska dom gör det!

Varför?

För bloggen eller är hennes filmer bara bra?

Eller vad är det?

Kan någon föklara för mig?

Är alla mina filmer dåliga eller?

Eller är det något fel på dom eller vad säg bara vad!!!???


Kolla nu har jag varit i level 16 i ungerfär en och en halv månad och är fortfadnare i level 16!!!  

Det är inge kul!!!

Jag vill till level 17!!!  


Kolla vad lite jag har kommit på en och en halv månad! :(


 

Kolla vad lite inte änns hundra där! x(

Jaja ni kanske inte tänker på någon annan än dig sj!

Men jag vill inte tigga eller vara dum eller något men andra vill också gå upp i level!


//pop-saga

Av PopAlly - 18 juni 2011 10:14

Hej igen pop-saga här!

Jag fick ett mail av Aldina igår eller kanske var det i förrigår men aja...

Ni vet på hennes senaste inlägg tror jag att det är det hära med Achmed!

Jag fick ju ett mail där det sog...

 


Haha! Aldin eller ja Achmed du är ju niceig! xD

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards