msppopally

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av PopAlly - 5 juni 2011 12:37

Aldina här   

Dagens klipp är...(Trumvirvel)  


LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock

En asa bra låt!   

Hope you like the song...

Bye bye ;D


//Aldina





Av PopAlly - 5 juni 2011 11:04

Haaj!

Pop-saga hära!;)

Det var ganska länge sen jag var inne och blogga men jag har varit hos en kompis som heter Vivis  kanin på MSP och badat 2 gånger i rad!

Waaa det var assa sköööööönt!

Och idag kanske jag ska bada idag igen!

Åååh jag känner redan attvattnet svalkar ner mig så skönt!


Men igår badade jag och då var det 28 krader varmt i poolen...

Och iförrigår så badade jag me och då var det 30 grader varmt i poolen...


Men aja ses sen kanske ska logga in på msp nu!:)


//pop-saga

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards