msppopally

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av PopAlly - 19 maj 2011 18:51

Hihi det är mer som "Lover" mina looks än köper dom:D

 

 

O.o

Av PopAlly - 19 maj 2011 18:41

Woow!

Jag kollade på catt grejen och såg att någon hade köpt Kissy´s stil mer än jag och + att det var lite konstigt för dom kom breve varandra!  


Jag tyckte hennes stil var snygg så jag köpte den! :D


Men här är Kissy och den andra tjejen avat99! :D


 

Av PopAlly - 19 maj 2011 18:18

Yeey nytt tema igen!

Kolla bara så coolt!

Eller du kanske tycker det är sådär och jag tycker inte att det är coolt men jag tycker att det är bättre än de förra temat!  

Men kolla ändå. :P

  Nice! och nu animeringarna!

 

 

 

  

   

Och nu hur jag snyggingen ser ut!  

  Hehe snygg va! :D

Av PopAlly - 19 maj 2011 17:51

Hej det är pop-saga igen!


Jag undrar om i tycker att jag ska köpa nya ögon som Kissy har?!

Jah har svårt att bestäma mig så jag tänkte att ni kunde få säga vad ni tyckte  

Här kommer bilderna!


Ska jag köpa dom hära?

 

Eller ska jag ha kvar mina gammla ögon?

 

Komentera vad du tycker! :)

Av PopAlly - 19 maj 2011 07:14

Jah kmr nt köra om man ger auto kmr med i blöggen för jah orkar nt det hela tiden sorry men jah och Pop-saga kanske gör det ngn dag!(Det är rätt säkert!)

Men presenter kanske vi visar då   


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards