msppopally

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av PopAlly - 16 maj 2011 18:05

Jag har typ varit i level 16 i hundra år nu jag vill gå upp i level!!!!!!!!!!!  

Det är en sån liten bit kvar snälla jag ber dig nu som läser detta: KAN DU HJÄLPA MIG TILL LEVEL 16!!!!!!!!!!!!!!! Snälla!   

Så nu ber jag dig att kolla på alla mina filmer och ge auto och love mina looks och lova mitt rum och lova mina ArtBooks! För du får jag lite hjälp till level 16! XO



PS: Eller det är inte så mycket PS men jag vill att ni ändå ska lova mina looks!  



  Ni kan hjälpa aldina också!

Fast mest mig! :D Skoja hjälp båda lika mkt!:)

Av PopAlly - 16 maj 2011 07:09

Jah har ju sagt om man ger auto elr present kmr man med i blöggen och jah har typ nt orkat blogga om det sorry   

Det här är dom som har gett för några veckor sen och sen kmr det lite nyare...

 


 


 


 


 


 


   


 


 


 


 

Tack alla som gett auto här!

Bomba DOM med autos!

Om du ger auto/autos elr present/presenter kmr du med i blöggen ;D

Iaf jah gör det men jah vet nt om Pop-saga ska göra det men aja...

Bye bye ;D


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards