msppopally

Alla inlägg under maj 2011

Av PopAlly - 24 maj 2011 07:34

Så ni vill ha det så?   

Tack dom som brytt sejj   

Två av dom som betyder mkt för mejj brydde sejj <3

BestInTheWorld <3

faktam <3

Music.is.my.life <3

_ROCKSTAR_ <3

Några av dom som brydde sejj och betyder mkt för mejj <3

Och tack alla andra som brytt sejj ni är verkligen GULD VÄRDA!

Men jah säger nt att jah nt ska sluta utan det blir ett kanske   


Bye bye ;D


//Aldina

Av PopAlly - 23 maj 2011 07:05

Ni hjälper ju Pop-saga upp i lvl men nt mejj   

Då kan jah väll lika gärna säga Hejdå och sen sluta om ni vill det så i sånna fall bye bye   

Efter som ingen hjälper så betyder det säkert att ni vill att jah slutar!   

Hjälp Pop-saga ni hjälp nt den värdelösa Aldina!   


//En ledsen Aldina



Av PopAlly - 22 maj 2011 19:50

Ibland när ni frågar i chatten typ så här "Vill du bli ihop?" så svarar jah nt ibland...

Det kan bero på att jah nt vill fast nt vill såra den personen genom att säga "Nej" alltså när jah är singel...ibland svarar jah när jah nt är singel jah brukar oftast skriva "Nej jah är redan ihop med ngn" så bli nt arga om jah nt svarar om jah vill bli ihop med dig...

Om ni vill bli ihop så fråga helst alltså tryck på mejj och fråga chans för då blir de lättare för mejj att svara   


//Aldina

Av PopAlly - 21 maj 2011 22:05

Hej ingen det är den ledsna pop-saga som skriver nu...   


Jag trode jag fanns alltså att jag betydde något för er!  

Ingen hade gett mig auto när jag kom hem från en kompis hade inte gått upp någonting inte äns lite!

Inte så kul när man sj hjälper er!

Kanske ni tycker jag ska sluta?!  

Ja jag funderar faktisk på att göra det! Ni tänker säker att det är skönt att slippa mig!

Jag betyder tydligen inget skit för er!

Det betyder typ att jag inte kommer hjälpa er om jag slutar!  

 

//MVH en ledsen pop-saga


Av PopAlly - 21 maj 2011 15:57

Jah gör också så som Pop-saga gör om man ger en present har man chansen att bli dagens moviestar och jah kanske kmr göra dagens moviestars   


//Aldina

Av PopAlly - 21 maj 2011 11:58

Tja!

Min kompis på msp gav mig en present vilket är att hon är dagens Moviestar! grattis!

Hon heter Soliglim!

 

Av PopAlly - 21 maj 2011 11:19

Level 16 nu kommer jag!

Har bara 20 fame kvar har jätte nära ösa med autosar till mig vill gå upp i level idag det är målet!

Så hjälp!


Nu kan ni se hur nära jag är i level 16!

  Hjälp!!!!!!!!!!!!

Av PopAlly - 21 maj 2011 11:07

Hej hej pop-saga hära!   


Jag har sagt det hära förr och jag säger det igen.

Om man ger mig en present från ö-listan får man kanske en auto men man få bli dagens Moviestar!


Ps: HJälp mig till level 16 har bara 20 fame kvar!

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards