msppopally

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av PopAlly - 30 juli 2011 02:36

G ditt mobilnummer
Me    : Bananer
shewolf: Åsnor
Me    : rumpor
shewolf: Öron
Me    : ögon
Me    : Achmed
shewolf: Moviestarplaneeet
Me    : Abdula
shewolf: Popcorn
Me    : bajs
shewolf: Du
Me    : Du när du pruttar
Me    : kom et upp?
Me    : det*
shewolf: Aa
Me    : ok
shewolf: Kissy's rumpa
Me    : Kissy's pruttar
shewolf: öhh...
shewolf: Youtube
Me    : Din dumma skatt
shewolf: Vah? o.o
Me    : Jag sa "Din dumma skatt" alltså som alltid rapar åt mig typ
Me    : den*
shewolf: Aha xD
shewolf: Öhh...
shewolf: Forumen på msp (i)
Me    : Jag när jag pruttar i ditt face
shewolf: D:
Me    : (D)
shewolf: Min blogg (i)
Me    : den här (i)
shewolf: Vad? (i)
Me    : den här smileyn (I)
shewolf: Jaha (i)
Me    : alltså som vi sa om kissy
Me    : (I)
Me    : Achmed's rumpa
shewolf: Achmed's Öra
Me    : Mr.Bean
Me    : (I)
shewolf: Mr.Bean's Hår (i)
Me    : Mr.Bean's bil
Me    : (I)
shewolf: Mr.bean's Rumpaah (i)
Me    : Sean banan's rumpaah (I)
shewolf: Sean banan's Julafton (i)
Me    : Abdula's rumpaah (I)
shewolf: Din rumpaah (i)
Me    : Din hjärna, om du har en O.O'
shewolf: SÅKLART JAG HAR x-o Fast den är ganska liten (i)
Me    : Hjärna (D)
shewolf: Hjärta (i)
Me    : Smosh
Me    : (I)
shewolf: SMOSH :'D
Me    : Jag sa det först (D)
shewolf: >.<
Me    : Mwihihihi (D)
shewolf: Uhhh jag orkar int längre D:
Me    : jag sa säga en till...
Me    : POKEMON 8D
Me    : Och jag är vinnaren |8

Vi hade som en ord duell lr vad man ska säga xD

Och jag vann över shewolf   


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards