msppopally

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av PopAlly - 17 juli 2011 08:55

Jag och Jucie hade så kul igår   

Jag kan väll visa några bilder...

Jag döda henne och då rann det ketchup från henne istället för blod  O.O'

Så ketchupen  rann(stavning) till bananerna ;O

men dom klara sig    

 Och sen svara jag...

 Ja och sen fick jag önska mejj ngt (I)

Och jag önska att jag var en apa i en timme ;')

Men det blev jag aldrig   

Men vi fortsätter

 

Jo sen så hade vi en tävlin kan man väll säga 8D

Såklart vann jag   

  Vi båda dog   

Men vi var glada endå xD

Och vi överlevde! ;D

  Jo om jag ska erkänna så nuddade dom mig sen för jag försökte skydda Jucie genom att hoppa på henne!

Jag vet det låter konstigt men endå...

Jaja den sista bilden

  

Jo jag var liksom ihop med Cowder(Godiset) och vi skulle gifta oss men sen blev han kär i Jucie och då gjorde han slut   

Fast hon åt upp hnm 8D

Ja det var ju roligt aja Bye bye ;D


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards