msppopally

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av PopAlly - 10 juli 2011 08:29

Hej hej!!!

Jag ska på husvagns-semester med min familj!
Det kommer ju såklart bli kul men ändå inte då får jag ju knappt träffa er eller något! :(
Men min kompis Annais som hon heter på MSP ska få ta hand om min gubbe medans jag är borta men jag kommer ju kanske vara inne lite då och då men inte lika mkt som jag brukar! :S

Men jag hoppas att jag nästan är i level 16 när jag kommer hem!
Jag har nästan halva vägen kvar!
Och snälla hjälp mig undertiden jag är borta för den som har hjälpt mig mäst får två autos och en present från
ö-lisatan...

Och kanske du får två presenter från ö-listan! Om du har kollat på jätte många av mina filmer men inte såklart alla det skulle ju ha varit jobbigt! men komentera alla filmer du ser! Och skicka sedan ett mail till mig hur många du har sett på så ska jag kolla! ;)

Men auto skulle betyda mkt för mig att ni ger mig autos är inte så ofta men snälla ni kan väll ge mig ändå!?

Jaja jag måste packa lite nu.

Vi ses om 2 veckor för då kommer jag hem! :)

Hej då kmr att sakna er alla!!!!! :(

Saknar er redan! ;')

//pop-saga

Av PopAlly - 10 juli 2011 08:27

Hej hej!

Jag har gjort en film till tävlingen och en look till tävlingen (alltså zoo tävlingen!)
Jag har aldrig vunnit eller kommit 2:a eller 3: och jag vill görna komma på någon av dom tre platsenra så snälla rösta på min film och min look!

Sist jag gjorde en film till en tävling var när jag hade typ börjat!
Om ni inte tror mig så fråga mina vänner som känner mig IRL dom heter Annais Orrelie Snyggelin Love-Lollo fast jag tror nog att love-lollo inte vet för hon började ganska sent!
Men Aldina och alla andra vet nog inte heller det! xD

Men jag tycker det tar för lång tid att göra en film till tävlingen!

Men nu gjorde jag en!




Jag har ingen blid eller något på looken men looken ser ju ut som dom kläderna på bilden. :')

Men snälla rösta på min film!!!
Och snälla rösta på min look också!!!

//pop-saga

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards