msppopally

Alla inlägg den 18 november 2011

Av PopAlly - 18 november 2011 19:27

Förlåt att jag nt bloggat så mkt men har nt vet nt vad jag ska skriva xD

LÄNGTA NT TILLS IMORRON!!!!!!!!!!!

FÖR JAG LÄNGTAR JÄTTE MKT TILLS IMORRON ♥

Ska kolla på bio med min bff Julia.f heter hon på msp

Vi ska se Breaking dawn part 1 (:

Själva...

Vi är stora tjejer nu   

Haha idag sa hon så här:

Längtar du tills imorron?

Jag:

Nej

Hon:

Jag tror nt dig

Nähä men om du nt gör det så vill jag nt gå på biomed dig(är nt serriös)

Hon:

OKEJ JAG TROR DIG!

Jag häll ABSOLUT nt fingrarna i kors

Jag:

Ok jag följer nt med då

Hon:

Jag lovar

Jag:

Ta fram fingrarna!

Hon:

Jag lovar

Jag:

Ok jag längtar nt för jag längtar SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER MKT!!

Hon:

Meh...





HAHAHHAHA SEN VAR HON HEMMA HOS MIG SEN RINGDE HENNES PAPPA OCH JAG BAH:

JAG LÄNGTAR NT TILLS IMORRON!!!!!!!!!!!

Sen prata dom om ngt

Sen så sa jag bah:

För jag längtar jätte mkt!!!





Haha jag vet jag är konstig


Har precis kollat på idol (;

Men ska nog gå och lägga mig snart så jag nt blit trött imorron


//Aldina

Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards