msppopally

Alla inlägg den 4 november 2011

...

Av PopAlly - 4 november 2011 22:01

Okej det blev mer inlägg endå!

Jag trodde att jag kanske skulle bli trött efter idol okej det sluta för ett tag sen men jag spela msp så länge och är fortfarande inne

men jag orkar nt blogga just nu så bye


//Aldina

...

Av PopAlly - 4 november 2011 19:56

Det kanske nt blir ngn mer inlägg för idag ska kolla på idol så det är drf...

Jag vet nt vem jag ska heja på längre för jag heja på Linni fast hon åkte ):

Men det börjar nu bye ;*


//Aldina

Av PopAlly - 4 november 2011 19:42

  

LMFAO - Sexy and i know it


//Aldina


Av PopAlly - 4 november 2011 19:36

 

  Gabriella:Montez §§ <33

Min bff på msp ;**

Världens snällaste <3

Hon skulle va borta en vecka så det är drf hon nt bytt om (:

Men jag tipsar henne som vän skit snäll ♥

Saknar henne ):


//Aldina 

(;

Av PopAlly - 4 november 2011 19:02

Hej alla bloggläsare (;

Om vi har ngn kvar o.o

Just nu lyssnar jag på Adele - Rolling in the deep

Okej okej jag vet att detta är en msp blogg och nt en personlig blogg elr vad man ska säga   

Jag chattar nt med ngn just nu för jag logga in på msp precis xD

Tänker just nu när jag ska göra nästa del av "Flickans jobbiga liv"...

Kommentera vad ni tkr ;D


//Aldina


Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards