msppopally

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av PopAlly - 2 oktober 2011 19:20

Det är typ hundra frågor varge dag som blir just till mig ja och det är lite jobbigt ett av dom är typ om dom kan få vara med i våran blogg!


För det första: De är inte jag som bestämmer det!

För det andra: Det kan inte vara med 100 pers i bloggen!

För det tredie: Jag pallar inte med dom frågorna!!!!


Kolla så här är typ varenda fråga!:

 Och jo jag kan svara på det nu ni som undrar det är för att JAG INTE BESTÄMMER OCH DET KAN INTE VARA MED HUNDRA PERS I BLOGGEN!!!!!


Sorry om ni tar det hårt det dära men det är värkligen jobbigt och irreterande!!!


Sorry Aldina bestämmer!


Ps: Jag kan göra bilder nu! :D


//pop-saga

Av PopAlly - 2 oktober 2011 18:53

Hej hej!

Jag har hållt på med en film ganske länge för att den skulle bli bra och nu är den klar! Det är andra delen av:

Vissa saker kan inte alla göra! O.o (1) och (2)!

Jag det två av den är ju släppt nu!

Snälla se filmerna snart kommer nästa del av

Vissa saker kan inte alla göra! O.o

Jag längtar tills jag är klar med den jag håller redan på med den!

Så se gärna den när den äs släpp men se också mina andra filmer och så klart del 1 och del 2 i serien jag håller på med!!!! :)


PS: Sorry att det inte kommer några bilder men det har blivit något fel så jag kan lixom inte lägga till bilder men aja bye bye!


//pop-saga


Presentation


Välkommen till Aldina´s och Pop-saga´s blogg!

Här kan du läsa om vårt Msp liv (Det handlar inte bara om det).

Och nu kan ni sätta igång att läsa bloggen! ;)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tkr(tycker) ni att jag och Pop-saga ska blogga mer?
 Ja
 Nej
 Kanske o.o
 Vet nt(inte)
 Bryr mig nt
 Jag tkr at Aldina borde blogga mer (:
 Jag tkr Pop-saga borde blogga mer (:
 Jag tkr båda borde blogga mer (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards